0800 750-347

Страховий випадок

Страховий випадок- подія, передбачена договором страхування або Законом України "Про страхування", при настанні якої виникає обов'язок страховика здійснити виплату страхової суми (страхового відшкодування) страхувальнику, застрахованій або іншій третій особі.

У разі настання події, що має ознаки страхового випадку, необхідно, у встановлені договором строки, повідомити за тел.:+380 (44) 236-95-59

Страховий випадок - Автострахування

Радимо:
  • не визнавати свою провину без розслідування обставин ДТП
  • не надавати письмових зобов'язань, котрі б визначали розмір збитків
  • не давати гарантій та не обіцяти, не здійснювати пропозицій щодо добровільної компенсації збитків постраждалій стороні
  • не здійснювати ремонт власного автомобіля та автомобіля постраждалої сторони до їх огляду представником страхової компанії
  • бажано сфотографувати місце аварії, наприклад, скориставшись мобільним телефоном, до прибуття автоінспекції. Це дозволить задокументувати первинне розташування учасників ДТП на випадок можливого підтасовування своєї позиції.
  • у жодному разі не підписувати чисті, незаповнені протоколи, навіть, якщо дуже поспішаєте і не бажаєте чекати закінчення формальностей при Вашій явній невинуватості

Що роботи при настанні страхового випадку за програмою КАСКО та ОСЦПВ Викрадення автомобіля:

Необхідно:
  1. Негайно повідомити про викрадення в поліцію за номером «102»
  2. Подати письмову заяву у районне відділення поліції за місцем викрадення. Оформити всі необхідні документи для початку пошуку автомобіля та відкриття кримінальної справи за фактом викрадення.
  3. Не пізніше 3 діб подати письмову заяву до страхової компанії за фактом викрадення.
  4. Узгодити з представником ПрАТ "ПТ"Європоліс" свої подальші дії щодо врегулювання претензій.

Що роботи при настанні страхового випадку за програмою КАСКО та ОСЦПВ

Необхідно:
  1. Увімкнути аварійну сигналізацію та встановити знак аварійної зупинки.
  2. Надати невідкладну медичну допомогу постраждалим, за необхідності, викликати "швидку допомогу" («103» – з мобільного).
  3. Викликати поліцію («102» - з мобільного).
  4. Записати інформацію про інших учасників ДТП (ПІБ водія, марку, модель автомобіля, державний реєстраційний номер, номер страхового полісу ОСЦПВ та назву Страховика (страхової компанії), яка його видала). А також, при можливості, записати данні про свідків події
  5. Евакуювати автомобіль лише після документального оформлення працівниками поліції факту ДТП (протокол місця події, його схема та довідка про завданий збиток).
  6. Не пізніше 3 діб повідомити страхову компанію про подію та звернутися з письмовою заявою (здесь тоже позже сделаем активную ссылку на бланк заявления) до страхової компанії щодо виплати відшкодування.
  7. Узгоджувати з представником компанії ПрАТ "ПТ"Європоліс" місце та час огляду транспортного засобу та подальші дії щодо врегулювання претензій.

Пошкодження автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб:

Необхідно:
  1. Негайно повідомити про подію в поліцію за номером «102»
  2. Подати письмову заяву у районне відділення поліції про подію для отримання довідки, що підтверджує факт страхової події, наявність пошкоджень чи крадіжки окремих частин автомобіля.
  3. Не пізніше 3 діб подати письмову заяву (здесь тоже позже сделаем активную ссылку на бланк заявления) до страхової компанії за фактом настання подій.
  4. Узгодити з представником ПрАТ "ПТ"Європоліс" свої подальші дії щодо врегулювання претензій.

Пошкодження автомобіля в результаті пожежі:

Необхідно:
  1. Вжити усіх заходів щодо гасіння пожежі та зменшення збитків.
  2. Повідомити пожежну службу (тел. «101» - з мобільного).
  3. Отримати довідку в управлінні пожежної охорони із зазначенням причин виникнення пожежі й прийнятого рішення (у випадку направлення матеріалів щодо розслідування в інший правоохоронний орган - документ з відповідного органу) для передачі страховій компанії.
  4. Не пізніше 3 діб повідомити страхову компанію та подати письмову заяву (здесь тоже позже сделаем активную ссылку на бланк заявления) до страхової компанії за фактом настання подій.
  5. Узгодити з представником ПрАТ "ПТ"Європоліс" свої подальші дії щодо врегулювання претензій.

Пошкодження автомобіля в результаті стихійного лиха

Необхідно:
  1. Повідомити в місцеве відділення поліції та комунальні служби про подію для документального оформлення пошкоджень, завданих автомобілю.
  2. Не пізніше 3 діб повідомити страхову компанію та подати письмову заяву до страхової компанії за фактом настання подій.
  3. Узгодити з представником ПрАТ "ПТ"Європоліс" свої подальші дії щодо врегулювання претензій.

Нанесення шкоди третім особам в результаті керування автомобілем. Страхування ОСЦПВ

Необхідно:
  1. Увімкнути аварійну сигналізацію та встановити знак аварійної зупинки.
  2. Надати невідкладну медичну допомогу постраждалим, за необхідності, викликати "швидку допомогу" («103» – з мобільного).
  3. Викликати поліцію («102» - з мобільного).
  4. Не залишати місце події до прибуття співробітників поліції та складання протоколу ДТП.
  5. Впевнитись, що в протоколі правильно відображено нанесення шкоди, завданої третім особам та транспортним засобам в результаті ДТП. Отримати копію протоколу.
  6. Негайно повідомити про ДТП страхову компанію, назвав:
    • номер поліса
    • ПІБ (або назву організації) Страхувальника
    • дату, час, місце (вулиця, номер найближчого будинку) та обставини події.
    • марку, модель автомобіля, державний реєстраційний номер
    • ПІБ та контактні данні постраждалої сторони.
  7. Вжити усіх заходів щодо запобігання збільшення збитку.
  8. Протягом 3 днів подати письмову заяву до страхової компанії ПрАТ "ПТ"Європоліс" про подію, додавши до заяви копію протоколу.
  9. Попередити водія пошкодженого транспортного засобу, щоб не здійснював ремонт до проведення огляду і складання відповідного акту.

Страховий випадок - Страхування майна

При настанні страхового випадку радимо:
  1. Докласти усіх зусиль для запобігання та зменшення збитків, завданих внаслідок настання страхового випадку.
  2. Заявити про подію до компетентних органів, в компетенцію яких входить розслідування настання даного випадку:
    • при пожежі - в органи МНС ("101" - з мобільного);
    • при затопленні водою - ЖРЕО, ЖБК або іншу відповідну аварійну службу;
    • при протиправних діях третіх осіб та крадіжці зі зломом, грабежу - органи поліції ("102" - з мобільного)

Дії при настанні страхового випадку:

  1. Протягом 2 діб (не враховуючи вихідних та святкових днів) з моменту, коли стало відомо або повинно було бути відомо про настання події, що має ознаки страхового випадку, повідомити ПрАТ "ПТ"Європоліс" із зазначенням прізвища, імені, по батькові, номера контактного телефону, номера договору (поліса), дати та часу настання страхового випадку, місця та характеру страхової події.
  2. При можливості зберегти пошкоджене майно у том вигляді, якого воно набуло після страхового випадку. Зміна картини збитку допускається, якщо того вимагають забезпечення безпеки або з письмової згоди ПрАТ "ПТ"Європоліс".
  3. У робочі дні визначити зі спеціалістом ПрАТ "ПТ"Європоліс" час огляду пошкодженого майна. Спільно скласти акт огляду страхового випадку та при мжливості скласти опис пошкодженого (втраченого) майна.
  4. Надати до ПрАТ "ПТ"Європоліс" заяву про настання страхового випадку з оригіналом підпису та отримати перелік інструкцій, необхідний для з'ясування причин настання страхового випадку та розміру збитку.
  5. Зібрати та передати у відділ страхування майна ПрАТ "ПТ"Європоліс" документи з відповідних компетентних органів та служб, які підтверджують факт настання страхового випадку. А саме:
Компетентні органи та служби:
  • ДСНС України – по факту пожежі із зазначенням причин її виникнення
  • Метеорологічна або сейсмологічна служба, ТПП - по факту збитку в результаті стихійного лиха, удару блискавки з підтвердження факту настання, часу, місця і характеристик стихійного лиха, удару блискавки тощо.
  • Міністерство надзвичайних ситуацій (МНС) України – по факту аварії або катастрофи летального апарата.
  • Аварійні служби (наприклад, ремонтно-експлуатаційні служби та ін.– по факту пошкодження водою та вибуху.
  • Органи МВС, СБУ, прокуратури (у тому числі постанова про відкриття кримінального провадження/ визначення відповідного правоохоронного органу про закриття кримінального провадження або обвинувальний акт - в разі закриття кримінального провадження або пред'явлення обвинувального акта) – по факту крадіжки, грабежу або протиправних дій третіх осіб.

Документи, що підтверджують розмір збитку:

  1. Технічний акт-опис збитку (за погодженням сторін).
  2. Калькуляція або розрахунки щодо ремонтно-відновлювальних робіт.
  3. Фінансові документи, які підтверджують вартість застрахованого майна.
  4. У випадку смерті страхувальника - документ, що підтверджує права спадкування, якщо правонаступника за договором не визначено, та нотаріально засвідчену копію про смерть.

Страховий випадок - Страхування від нещасного випадку

Дії при настанні страхового випадку - отримання травми

При отриманні травми Застрахованій особі необхідно:При получении травмы застрахованному лицу необходимо:

  1. Повідомити ПрАТ "ПТ "Європоліс" про подію;
  2. Подати письмову заяву про страхову виплату;
  3. Надати документи з лікувальної установи, що підтверджують факт звернення за медичною допомогою у зв'язку з нещасним випадком;
  4. Надати документ, що підтверджує особу та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера.
Встановлення інвалідності

При встановленні інвалідності в результаті нещасного випадку застрахованій особі необхідно:

  1. Повідомити ПрАТ "ПТ "Європоліс" про подію;
  2. Подати письмову заяву про страхову виплату;
  3. Надати висновок відповідного органу, визначеного законодавством України про встановлення групи інвалідності застрахованій особі;
  4. Надати документ, що підтверджує особу та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера.
Летальний рзультат

У випадку летального результату застрахованої особи, вигодонабувачу неохідно:

  1. Повідомити ПрАТ "ПТ "Європоліс" про подію;
  2. Подати письмову заяву про страхову виплату;
  3. Надати свідоцтво про смерть застрахованої особи, видане відповідним відділом реєстрації атів цивільного стану (РАЦС);
  4. Надати документи, що підтверджують вступ у права спадкування:
  5. Надати документ, що підтверджує особу вигодонабувача та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера